چگونه برای درمان نفریت پورپورا به طور موثری
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای درمان نفریت پورپورا به طور موثری

پورپورا نفریت یک بیماری کل بدن است که توسط نکروزان واسکولیت ناشی است، و آن را نه تنها کلیه را تحت تاثیر قرار بلکه کل بدن را درگیر کرده. چه چیزی بیشتر، این بیماری آسان به عود است، بنابراین به عنوان یک بیمار پورپورا نفریت شما باید آن را قبل از آن را درمان کنند.
چرا پورپورا نفریت آسان به عود است؟
Hormonotherapy شایع ترین بیماری ایمونولوژیک مانند نفریت پورپورا درمان است. این درمان می تواند پاسخ التهابی به سرعت و به طور موثر جلوگیری از، کمک به جلوگیری از آسیب بیشتر کلیه. با این حال، داروهای سرکوب کننده سیستم ایمنی موفق به روشن دور کمپلکسهای ایمنی. در این مورد، که بیماران مبتلا به نفریت پورپورا قطع مصرف دارو و یا فقط دوز داروهای سرکوب کننده سیستم ایمنی را کاهش دهد، پاسخ التهابی ارائه است. به همین دلیل، آسیب جدید رخ می دهد کلیه و نفریت پورپورا پیشرفت.
چگونه برای درمان نفریت پورپورا به طور موثر؟
سلول های بنیادی درمان جدید است که ترکیبی از داروهای غربی، تعویض پلاسما و درمان گیاهی چینی است. این شش گام در این دوره از درمان پورپورا نفریت، از جمله immunodiagnosis، ترخیص کالا از کمپلکسهای ایمنی، مسدود کردن واکنش التهابی زیاد، تحمل ایمنی، تنظیم سیستم ایمنی بدن و حفاظت از سیستم ایمنی بدن.
با سلول های بنیادی، عملکرد کلیه می تواند بهبود یافته و این سلول نکروتیک آسیب دیده اما نمی تواند فعال شود. تا زمانی که عملکرد کلیه را بهبود بخشیده است، علائم پورپورا نفریت را می توان رها و بیماران بهتر احساس می کنم.
به منظور جلوگیری از عود نفریت پورپورا، بیماران نیاز به جلوگیری از عفونت دستگاه تنفسی فوقانی و حذف ضایعات عفونت مزمن. برای آلرژن بالقوه نگاه کنید و جلوگیری از دست زدن آن را دوباره. اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد درمان برای نفریت پورپورا، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 تير 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: